g

Serviceadviseur/Werkplaatsreceptionist (m/v) fulltime

Vakgarage Neleman in Nieuwerkerk aan den IJssel is een universeel autobedrijf dat al meer dan 60 jaar bestaat en is een erkend leerbedrijf. Het team bestaat uit 8  collega’s en we gaan graag informeel met elkaar om. We zijn ambitieus, leergierig en willen graag het beste voor onze klanten bieden. Dit doen we onder andere  door te groeien met goede vakmensen en onszelf als vakmensen te ontwikkelen.

Klanten waarderen ons om de service die ze bij ons ervaren en als Service Adviseur ben jij hierbij het eerste aanspreekpunt en gezicht van ons team. Uiteraard draait het om de vertrouwensband die je met de klant opbouwt en die bied je door goed en transparant advies te geven, dit als meerwaarde aan de klant. Of het nu gaat om het inplannen van de afspraak, advies te geven over reparaties, onderhoud, uitgevoerde werkzaamheden en de facturatie hiervan, dus ongeacht het voertuig of het probleem, jij zorgt ervoor dat de klant tevreden naar huis gaat!

In de praktijk betekent het dat de volgende taken tot jouw werkzaamheden behoren:

  • Inplannen van afspraken m.b.t. APK, onderhoud en reparatie
  • Ervoor zorgen dat afspraken nagekomen worden, door intern de voortgang te bewaken.
  • Aanmaken van werkorders en zorgen dat deze op tijd in de werkplaats zijn
  • Opstellen offertes en dit doorgeven aan de klant
  • Bestellen van onderdelen
  • Regelen en verzorgen van (vervangend) vervoer voor de klant
  • Lease aanvragen invoeren en monitoren
  • Facturatie
  • Administratieve afhandeling van inkoop/verkoop/APK/schade rapporten
  • Verantwoordelijk voor orde en netheid op de receptie
  • Klachten van de klant opvolgen en nabellen.

We verwachten daarom van je:

  • Dat je affiniteit hebt met autotechniek en er vooral van om in contact te staan met onze klant.
  • Een MBO-4 diploma met minimaal 2 jaar werkervaring in soortgelijke functie binnen de automotive sector
  • Een flexibele inzet, wat ons betreft geen 8 tot 5 mentaliteit.
  • Sterk organisatorisch inzet en het kunnen bewaren van overzicht, ook als het plotseling druk is aan de balie.
  • Dat je klantgericht, resultaatgericht en accuraat kunt werken.
  • Uiteraard goede communicatieve vaardigheden!
  • Dat je ervaring hebt met MS Office pakket, weet je ook nog eens om te gaan met Car-sys is een heel goede pré.

Wat bieden wij:

  • Een fulltime baan
  • Een passend salaris bij leeftijd en ervaring
  • Informele werksfeer binnen een klein team
  • Ontwikkelmogelijkheden in de functie

Heb jij interesse om aan de slag te gaan als Service Adviseur en herken jij jezelf in dit profiel? Reageer dan direct. Solliciteren kan via de website: www.neleman.nl of je sollicitatiebrief inclusief CV te sturen naar info@neleman.nl

Acquisities naar aanleiding van deze vacature worden niet op prijs gesteld.